MediaRating 2023
Nová metodika MediaRatingu platná od počátku roku 2023.
Média s vlastním obsahem

Aktualizováno 29. 5. 2023

Nezávislé hodnocení českých médií s vlastním obsahem na základě dodržování základních novinářských norem. Zpracováno podle metodiky MediaRating 2023.
Média s převzatým obsahem

Aktualizováno 29. 5. 2023

Nezávislé hodnocení českých médií s dominatně převzatým obsahem na základě dodržování základních novinářských norem. Zpracováno podle metodiky MediaRating 2023.
Konspirační weby a junk news

Aktualizováno 29. 5. 2023

Základní informace o konspiračních serverech a webech, jejichž obsah je tvořen zejména tiskovými zprávami a PR články.
Weby vyřazené z hodnocení

Aktualizováno 3. 2. 2023

Média vyřazená z hodnocení. Sem patří média, jejichž vlastníkem je politická exponovaná osoba.
Tištěné deníky

Aktualizováno 23. 10. 2022

Nezávislé hodnocení důvěryhodnosti českých tištěných deníků na základě dodržování základních novinářských norem. Hodnoceno podle metodiky platné v roce 2022.
Publicistické časopisy

Aktualizováno 23. 10. 2022

Nezávislé hodnocení důvěryhodnosti publicistických časopisů na základě dodržování základních novinářských norem. Hodnoceno podle metodiky platné v roce 2022.
Hlavní zpravodajské pořady televizí

Aktualizováno 13. 12. 2022

Nezávislé hodnocení důvěryhodnosti hlavních televizních zpravodajských pořadů. Hodnoceno podle metodiky platné v roce 2022.

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.

Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.