Podpořte nás
Chci odebírat novinky
Euro
B-

Euro

Zpět
Vydavatelem týdeníku byla dlouhou dobu společnost Euronews, kterou vlastnila skupina PPF. V červnu 2012 bylo nakladatelství Euronews koupeno Mladou frontou. Koncem roku 2019 týdeník opustila část redakce a založila týdeník Hrot. V listopadu 2020 se týdeník dostal do problémů v souvislosti s insolvencí svého vydavatele, společnosti Mladá fronta, kdy nevyšel v tištěné podobě.V prosinci 2020 na čas přestal vycházet, vypnuty byly i jeho internetové stránky. V lednu 2021 ho společně s celou online divizí koupila společnost Internet Info, která ho následně prodala společnosti New Look Media. Ta začala časopis v březnu 2021 znovu vydávat. (Zdroj: Wikipedia)

Týdeník Euro vydává společnost New Look Media s.r.o. (IČ: 06162894) Tu vlastní Miloš Štěpař.

Pro kódování byl vybráno pět vydání v roce 2022.

  • B

    Snadno dostupná informace o redakci

    V tiráži sice je seznam redakce/stálých spolupracovníků, ale není uveden kontakt.

  • C

    Snadno dostupná informace o vydavateli

    Účetní závěrka naposledy z roku 2019.
  • A

    Snadno dostupná informace o vlastníkovi

  • A

    Naplnění tiskového zákona v otázce vydavatele

  • A

    Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat

  • A

    Titul se vyhýbá zavádějícím titulkům

  • C

    Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné

    Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

    Příklad:

  • C

    Jasně označené výchozí zdroje

    Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

    Příklad:

  • A

    Důležitost článku není uměle zvyšována

  • C

    Zpravodajství neobsahuje názory, komentáře a hodnocení

    Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

    Příklad:

  • A

    Jasná identifikace a profesionální zvládnutí názorové publicistiky

  • C

    Všechny texty ve vydání jsou podepsané autorem nebo redakční zkratkou.

    Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

    Příklad:

  • A

    Časopisy využívají širokou škálu žánrů

  • C

    Reklama nebo PR články jsou jednoznačně odlišeny od redakčního obsahu

    Nedostatečně označená reklamní spolupráce, jen ten jejich klasicýj znak podávajících rukou .

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.