Podpořte nás
Chci odebírat novinky
Nadace OSF (M21)

Novinářská cena Nadace OSF

Nadace OSF udílí prestižní novinářské ceny již od roku 2010. Součástí Novinářské ceny je od minulého roku i Cena Karla Havlíčka Borovského a Novinářská křepelka. Letošní jedenáctý ročník ocení kvalitní žurnalistické příspěvky v celkem 14 kategoriích psané, audiovizuální a online žurnalistiky. Soutěž je určena novinářům všech typů a velikostí médií – tištěných i elektronických, od regionálních po celostátní.

Příspěvky musí být uveřejněny v České republice od 1. ledna do 31. prosince 2020. Tradičně budou v kategoriích psané a audiovizuální žurnalistiky hodnoceny žánry, jako je rozhovor, reportáž, analyticko-investigativní příspěvek a komentář. Podruhé udělí Nadace OSF i ocenění Karla Havlíčka Borovského, pro kterou vybírá nominanty Rada Novinářské ceny a odborná porota Nadace Český literární fond.

Předávání Novinářských cen večer naváže na celodenní konferenci Novinářské fórum 2021.

„Myslím, že se spojení Novinářského fóra a Novinářské ceny do jednoho Dne novinářů osvědčilo. Vytvořili jsme prostor pro společné setkání a debatu nad aktuálním stavem české žurnalistiky. Konkrétní témata panelových debat letošního ročníku ještě neprozradím, ale podtitulem konference je Peníze nebo život!?“

Josef Šlerka, ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Generálním partnerem Novinářské ceny je Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Více informací najdete zde: www.novinarskacena.cz

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.