Obchod se strachem

Autoři mapují nástup „hnědých“ hnutí a zkoumají ideologii, na které se profilují. Neméně důležitý je však kontext politicko-ekonomické motivace extremistů. Vzniklé texty ukázaly, že většina z nich jde primárně po penězích a sekundárně po moci. Zatím nejúspěšnějším z obchodníků se strachem je Okamura. Vytuneloval Úsvit, ale stejně je dál hvězdou. V čem tkví jeho úspěch? Jak mu funguje „byznys se strachem“?

Ukázka z výstupů (více na webu hlidacipes.org):
Strašáci Okamury: Před muslimy a uprchlíky měl na seznamu Romy a elity
Novináři jako terč: Česká média nechtějí opakovat Kuciakův příběh

Podpořte nás. Bez nezávislých médiích se nemůžeme správně rozhodovat.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.