Podpořte nás
Chci odebírat novinky
22. 7. 2022
Mediální rady

Monitoring – Je to válka, pane Jandáku

Nabízíme mediální monitoring na téma mediálních rad

Studio N: Je to válka, pane Jandáku

Kdyby záleželo na radním Českého rozhlasu Vítězslavu Jandákovi, česká veřejnoprávní média by stejně jako ta ruská neměla ruskou agresi proti Ukrajině označovat slovem válka. Jeho užití je podle Jandáka dezinformace, protože Rusko ani Ukrajina válku nevyhlásily. Radní se tak přidal k čistě kremelskému pohledu na boje na Ukrajině. Téma Filip Titlbach rozebírá s redaktorem Deníku N Janem Wirnitzerem.

Vítězslav Jandák surfující na vlně Kremlu

Bývalý poslanec za ČSSD a kandidát do senátu za ANO Vítězslav Jandák znovu perlil. Na radě Českého rozhlasu a pro XTV zpochybnil, že Rusko vede proti Ukrajině válku. Jandák v pořadu XTV veřejně řekl, že je podle něj dezinformací, když veřejnoprávní média hovoří o válce na Ukrajině. „Ne. Vy jste? Kdo komu vyhlásil válku? Vy jste někde četl, že Ukrajina byla napadena Ruskou federací, tak jí vyhlásila válku? Bylo by to normální, bylo by to logický. Nebo Rus má určité připomínky k tomu, co se děje, a o svou bezpečnost ze strany Ukrajiny, vyhlásí válku Ukrajině. Zatím ať hledám, kde hledám, nikdo nikomu žádnou válku nevyhlásil. Jaký je to stav dneska – oni říkají, že to je prostě nějaká bezpečnostní akce, denacifikace a podobně, ale válka to není. Takže válka to není,“ prohlásil pro XTV.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.