Podpořte nás
Chci odebírat novinky
Page Not Found (Podzim 2023)

Podpásovky politického marketingu

Trollí účty a farmy nejsou pouze doménou ruské federace, ale staly se také součástí českých politických kampaní s cílem ovlivňovat a nastolovat agendu v médiích či dehonestovat názorové oponenty. Liberalizace mediálního trhu, dominance sociálních sítí a nové formáty umožnily politickým marketérům tvořit hybridní produkty k tlačení své politické agendy pod záštitou zábavných pořadů i rozhovorových podcastů nebo vlivných účtů.

V sérii investigativních reportáží budu zkoumat, kde jsou hranice současného politického marketingu, jaké nové postupy využívá při ovlivňování voličů a jaké naopak pro očerňování oponentů.

Výstupy projektu:

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.