Podpořte nás
Chci odebírat novinky

Forbes (forbes.cz)

obrázek
Publicistický web se zaměřením na byznys a ekonomiku. Stránka je určena především pro byznysmeny, manažery a investory. 
Datum posledního hodnocení:

29.12.2024

  • Redakce

    Úroveň:

    B

    Čtenář by měl snadno najít organizační strukturu redakce média včetně možností, jak redaktory kontaktovat (e-mail, kontaktní formulář apod.). Médium nemá uveřejněný etický kodex.
  • Vlastnická a finanční transparentnost

    Úroveň:

    B

    Provozovatel webu MediaRey, SE, je uveden na stránce webu v dolní liště. Kontaktní údaje včetně sídla a IČO na webu nejsou snadno dohledatelné. Čtenář se k nim dostane po rozkliknutí záložky Obchodní podmínky a informace ke zpracování osobních údajů. Na serveru justice.cz jsou k dispozici základní dokumenty i účetní závěrky. 
  • Reklama

    Úroveň:

    B

    Web má komerční rubriky zvané AdVoice nebo BrandVoice, kde jsou čistě reklamní články. Graficky vypadají úplně stejně jako redakční obsah, ale obsahují textové vysvětlení, kde čtenáře upozorňují, že rubrika obsahuje partnerské články.
  • Původnost textů

    Web má převážně vlastní obsah. Weby v této kategorii většinou produkují vlastní obsah a jen malou část svého obsahu přebírají z jiných zdrojů. V našem vzorku bylo původních zpráv v rozmezí 76 % až 100 %.

Pokud jste našli v hodnocení chybu, nepřesnost či neaktuální informaci, prosíme o upozornění na [email protected].

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.