Podpořte nás
Chci odebírat novinky

ct24 (ct24.ceskatelevize.cz)

obrázek
Česká televize (ČT) je veřejnoprávní instituce provozující televizní vysílání celoplošně na území Česka. Zřízena byla v roce 1992 zákonem o České televizi, který stanovuje rámec jejího fungování, včetně plnění úkolů veřejné služby v oblasti televizního vysílání a způsobu financování. Jako médium veřejné služby má zajišťovat všem občanům přístup k informacím, kultuře, vzdělání a zábavě.
Datum posledního hodnocení:

6.1.2025

  • Redakce

    Úroveň:

    A

    Čtenář by měl snadno najít organizační strukturu redakce média včetně možností, jak redaktory kontaktovat (e-mail, kontaktní formulář apod.). Médium má uveřejněný etický kodex.
  • Vlastnická a finanční transparentnost

    Úroveň:

    A

    Vlastníkem licence je Česká Televize se sídlem Na Hřebenech II 1132/4. 140 70 Praha 4 - Kavčí hory, IČ: IČ / DIČ: 00027383 /CZ00027383.
  • Reklama

    Úroveň:

    A

    Reklama je jednoznačně odlišená od redakčního obsahu jak graficky, tak prostřednictvím jasných textových označení.
  • Původnost textů

    Web má více převzatého obsahu. Weby v této kategorii mají více obsahu z jiných zdrojů než vlastní obsah, ale stále je zde určitá míra originality. V našem vzorku bylo původních zpráv v rozmezí 26 % až 50 %.

Pokud jste našli v hodnocení chybu, nepřesnost či neaktuální informaci, prosíme o upozornění na [email protected].

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.