Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) přejmenovává svůj projekt hodnocení médií na MediaRating. Jeho ambicí je stát se tzv. jednotnou měnou na trhu a postavit se vedle stávajících zavedených mediálních výzkumů, říká Kateřina Hrubešová.
Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) po dvou a půl letech fungování projektu Rating NFNZ zavádí nový název svého klíčového projektu hodnocení důvěryhodnosti médií. Nově se jmenuje MediaRating a přidává rovněž vlastní logo a pro hodnocená média zavádí možnost užití pečetě. „Spojení slova rating čili v překladu hodnocení a slova média jasně vymezuje oblast působení projektu, proto MediaRating,“ vysvětluje úpravu názvu projektu výkonná ředitelka NFNZ Kateřina Hrubešová. „MediaRating chceme posunout mezi jednotné mediální měny, tedy do metrik jako jsou Media projekt, NetMonitor, Radioprojekt, peoplemetery či monitoring inzerce. Mediální agentury už dnes náš Rating znají a používají ho,“ dodává Kateřina Hrubešová.
Celý rozhovor si můžete dočíst na stránkách MediaGuru.