Podpořte nás
Chci odebírat novinky
10. 1. 2022
MediaRating

Mediaguru: MediaRating od NFNZ má pomoct zorientovat se v „informační džungli"

Ředitelka Fondu Kateřina Hrubešová v rozhovoru pro portál MediaGuru

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) přejmenovává svůj projekt hodnocení médií na MediaRating. Jeho ambicí je stát se tzv. jednotnou měnou na trhu a postavit se vedle stávajících zavedených mediálních výzkumů, říká Kateřina Hrubešová.

Nadační fond nezávislé žurnalistiky (NFNZ) po dvou a půl letech fungování projektu Rating NFNZ zavádí nový název svého klíčového projektu hodnocení důvěryhodnosti médií. Nově se jmenuje MediaRating a přidává rovněž vlastní logo a pro hodnocená média zavádí možnost užití pečetě. „Spojení slova rating čili v překladu hodnocení a slova média jasně vymezuje oblast působení projektu, proto MediaRating,“ vysvětluje úpravu názvu projektu výkonná ředitelka NFNZ Kateřina Hrubešová. „MediaRating chceme posunout mezi jednotné mediální měny, tedy do metrik jako jsou Media projekt, NetMonitor, Radioprojekt, peoplemetery či monitoring inzerce. Mediální agentury už dnes náš Rating znají a používají ho,“ dodává Kateřina Hrubešová.

Celý rozhovor si můžete dočíst na stránkách MediaGuru.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.