Podpořte nás
Chci odebírat novinky
29. 1. 2019
Média

Jak Češi konzumují média

Hostem lednového setkání setkání partnerů a příznivců NFNZ v pražské Wine Society nebyl tentokrát novinář, ale sociolog Daniel Prokop

Hostem lednového setkání setkání partnerů a příznivců NFNZ v pražské Wine Society nebyl tentokrát novinář, ale sociolog Daniel Prokop, který vedl několik let volební a politické výzkumy agentury Median a je hlavním autorem výzkumu mediálního chování Čechů pro náš fond. O konzumentech a nekonzumentech médií v širším sociálním a politickém kontextu si s ním povídal ředitel NFNZ Josef Šlerka.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.