Podpořte nás
Chci odebírat novinky
2. 10. 2020
Média

Česká média v evropském kontextu: debata s Václavem Štětkou

Josef Šlerka s Václavem Štětkou debatují o stavu médií v EU se zaměřením na ČR. Úterý 6. října od 16,00 do 18,00 hod. 

Srdečně vás zveme na debatu Josefa Šlerky s Václavem Štětkou o stavu médií v Evropské unii se zaměřením na Českou republiku. Sledujte online v úterý 6. října od 16,00 do 18,00 hod.

Jaké jsou klíčové problémy české žurnalistiky a kde jsou kořeny těchto problémů? Jak se měří mediální pluralita a co ohrožuje česká média nejvíce?

Sledujte v úterý 6. října v 16,00 hod. online debatu na youtube kanálu NFNZ: https://www.youtube.com/channel/UCdlNkTGPPJYXJRiuR3h8gyg

V případě, že máte zájem dostat těsně před začátkem debaty odkaz emailem, vyplňte prosím tento formulář: https://forms.gle/VUSvoCyLmXEybnF87

Václav Štětka je sociolog médií, výzkumný pracovník na britské Loughborough University. Dlouhodobě se věnuje politické komunikaci, roli nových médií, mediálním systémům ve střední a východní Evropě, otázkám vlastnictví médií a globalizace. Václav Štětka je autorem komentáře k hodnocení českých médiích v závěrečné zprávě z projektu Media Pluralism Monitor (MPM), který mapuje rizika pro pluralitu mediálního prostředí v dlouhodobé, komparativní perspektivě. Na projektu MPM Monitor spolupracuje od roku 2015, je koordinátorem sběru dat za Českou republiku.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.