Češi a zpravodajství

Kolik Čechů konzumuje zpravodajství? Jaké jsou jejich základní charakteristiky? A opravdu se každý občas podívá na zprávy? Není možné nekonzumenty médií oslovit jinak? Potřeba znát odpověď na tyto a další otázky vedla NFNZ k sérii analýz.

Typologie domácích zpravodajských webů

Pro snazší orientaci na českém mediálním trhu je dobré základním způsobem klasifikovat druhy zpravodajských serverů u nás. Zaměřili jsme se na ty, které působí hlavně jako internetové zpravodajské servery.

Struktura návštěvnosti zpravodajských serverů

Jakožto součást Mapy médií rovněž mapujeme i dostupné informace o českých zpravodajských webech z otevřených zdrojů. Jedním z nich jsou i data ze serveru SimilarWeb, který nabízí informace o návštěvnosti webových serverů pomocí vlastních měření. 

Současné trendy v šíření novinářských informací

Nové technologie přinesly pro mediální trh nejen rozpad tradičního obchodního modelu, ale také řadu nových možností ve způsobech výprávění. Na nejnovější trendy v šíření novinářských informací se můžete podívat v analýze zpracované pro NFNZ.

Podpořte nás. Bez nezávislých médiích se nemůžeme správně rozhodovat.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.