Lidí, kteří nesledují téměř vůbec žádné zprávy, přibývá. Vyplývá to z výsledků výzkumu “Češi a zpravodajství 2” zabývající se mediálním chováním populace ve věku 15 až 79 let. Pro NFNZ jej uskutečnila agentura Median.
Pro snazší orientaci na českém mediálním trhu je dobré základním způsobem klasifikovat druhy zpravodajských serverů u nás. Zaměřili jsme se na ty, které působí hlavně jako internetové zpravodajské servery.
Jakožto součást Mapy médií rovněž mapujeme i dostupné informace o českých zpravodajských webech z otevřených zdrojů. Jedním z nich jsou i data ze serveru SimilarWeb, který nabízí informace o návštěvnosti webových serverů pomocí vlastních měření.
Nové technologie přinesly pro mediální trh nejen rozpad tradičního obchodního modelu, ale také řadu nových možností ve způsobech výprávění. Na nejnovější trendy v šíření novinářských informací se můžete podívat v analýze zpracované pro NFNZ.
Kolik Čechů konzumuje zpravodajství? Jaké jsou jejich základní charakteristiky? A opravdu se každý občas podívá na zprávy? Není možné nekonzumenty médií oslovit jinak? Potřeba znát odpověď na tyto a další otázky vedla NFNZ k sérii analýz.
Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.