Podpořte nás
Chci odebírat novinky
TV Barrandov
N

TV Barrandov

Zpět
Televizní stanice Barrandov nebyla zahrnuta do hodnocení zpravodajských relací, protože nevysílá plnohodnotné zpravodajství. Jejich hlavní zpravodajská relace Moje zprávy trvá v průměru pouhých šest minut a někdy není vysílána vůbec. Zpravodajství neodpovídá ani základním novinářským standardům a připomíná spíše seznam témat, která Jaromír Soukup považuje za důležitá a krátce je komentuje. V hodnoceném vzorku bylo zjištěno i nedodržování základních novinářských pravidel, jako je absence zdrojů a jejich neověřování, přítomnost komentářů, stereotypní hodnocení a umělé zvyšování relevance a důležitosti zpráv. Navíc na serveru justice.cz chybí výroční zpráva a účetní závěrka, která je tam naposledy zveřejněná za rok 2018. Na webu barrandov.tv také není uveden skutečný vlastník média, tj. Empresa Media vlastněná Jaromírem Soukupem.

TV Barrandov je česká televizní stanice, která zahájila vysílání 11. ledna 2009. V září 2012 televizi Barrandov koupila společnost Empresa Media, kterou vlastní Jaromír Soukup. (Zdroj: Wikipedia).

Majitelem licence k vysílání je společnost Barrandov Televizní Studio a.s. (IČ: 41693311), kterou vlastní Jaromír Soukup. Licence je platná do 16.5.2025 a je dostupná na stránkách RRTV (Zdroj: RRTV).

Pro kódování byl vybráno pět zpravodajských pořadů na podzim roku 2022.

    Cookies

    Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.
    Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

    Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.