← Zpět

AC 24 C

Server AC24.cz (AC24), založen v roce 2011, dle svého popisu čtenáři nabízí „zpravodajství, co se jinde nedozvíte“. Ministerstvem vnitra je však dlouhodobě sledován jako dezinformační server, šířící proruskou propagandu. Zakladatelem je podnikatel Ondřej Grešl.(Zdroj: Wikipedia). Sociální sítě: Facebook, Twitter

Vydává AC24 s.r.o. (IČ: 02988186). Vlastníkem je Kateřina Schleifer.

Informace o odhadované návštěvnosti webu a její struktuře: Similar Web a Alexa Rank

Podíl obsahu zpravodajství ČTK tvoří v námi analyzovaném vzorku 0 %.

Kódováno bylo 150 článků z období od květen 2020 do března 2021. Detailní popis metodiky je dostupný zde.

C
Snadno dostupná informace o redakci Seznam autorů a kontakt na ně chybí, články jsou obvykle podepsány jako redakce, není jasné, kdo je píše.
A
Snadno dostupná informace o organizaci
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Snadno dostupná informace o provozovateli
C
Online zdroje jsou zobrazeny jako hypertextový odkaz Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Video šíleného útoku z Tater. Mladík za volantem si vylil hněv na cyklisty, srazil je z cesty

C
Jasně označené výchozí zdroje Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Za Černý dům! Protestující ve Washingtonu se pokusili svrhnout pomník americkému prezidentovi

C
Zprávy jsou ověřeny z více zdrojů Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Trump vrací úder sociálních sítím. Podepsal nařízení snažící se odebrat jim právní ochranu

B
Důležitost zprávy není uměle zvyšována Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu se pohyboval mezi 15 % až 30 %.

Příklad: Novotný plánoval past na Foldynu na Den vítězství. Neuvěříte, co chtěl udělat

A
Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
B
Zprávy a komentáře jsou jasně oddělené Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu se pohyboval mezi 15 % až 30 %.

Příklad: Jak by pandemie mohla budoucí vztahy v BRICS posílit?

C
Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu Reklama je označena zavádějícím způsobem, který evokuje, že se jedná zpravodajský obsah.

C
Server se vyhýbá zavádějícím titulkům Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: https://ac24.cz/-/zvysena-radiace-v-blizkosti-ruskych-hranic-kreml-reaguje-

A
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat.

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.