← Zpět

Reflex B

Reflex je český společenský týdeník vycházející od dubna roku 1990. Věnuje se široké škále politických, ekonomických, sociálních či kulturních témat z domova i zahraničí. (Zdroj: Wikipedia). Sociální sítě Facebook, Twitter

Vydává CZECH NEWS CENTER a.s. (IČ: 02346826). 100 % jejích akcií vlastní CZECH MEDIA INVEST a.s. (IČ: 24817236) 50 % jejích akcií vlastní Daniel Křetínský, 40 % Patrik Tkáč, 10 % Roman Korbačka.

Kódováno bylo 100 článků za období červen až listopad 2021. Detailní popis metodiky je dostupný zde.

A
Snadno dostupná informace o redakci
A
Snadno dostupná informace o organizaci
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Snadno dostupná informace o provozovateli
B
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat Majitel je v konfliktu zájmů, protože podniká v oblastech silně regulovaných státem a má vysoký objem smluv se státem. Společnost Energetická a průmyslová holding, a.s., patřící z 94 % Danielu Křetínskému, podniká v oblasti energetiky, která je typickým příkladem státem regulovaného odvětví.
A
Server se vyhýbá zavádějícím titulkům
C
Online zdroje jsou zobrazeny jako hypertextový odkaz Počet analyzovaných textů, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Bohumil Doležal - Jaképak milostivé léto? Vraťme se k demokracii!

C
Jasně označené výchozí zdroje Počet analyzovaných textů, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Gilotinou popravená Marie Antoinetta - Závislost na sexu, orgie a zneužívání vlastního syna

A
Důležitost tématu není uměle zvyšována
A
Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
C
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné Počet analyzovaných textů, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: FC Agrofert - 11 hráčů, kteří pomohli Babišovi k moci. Kdo jak hraje, kdo zůstal a kdo odešel

N
Pokud publicistický server obsahuje i rubriky či texty označené jako zprávy, nesmí obsahovat publicistické prvky Zprávy z tohoto serveru byly kódovány v rámci ratingu zpravodajských webů
C
Jasná identifikace a profesionální zvládnutí názorové publicistiky Počet analyzovaných textů, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad: Hamplová - Neočkovaní ztratili základní ústavní práva, zítra se to může stát i ostatním

C
Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu PR články v rubrice “zajímavosti” označené jako Prezentace klienta, nerozeznatelné od běžného redakčního obsahu.

Jak získat investici bez DPH? Volte zlato v podobě slitků nebo mincí

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.