← Zpět

Alarm A

Online deník Alarm vznikl v roce 2013 jako komentářový web kulturního čtrnáctideníku A2. Postupnými kroky se však osamostatnil, stal se online deníkem a kromě komentářů dnes přínáší také rozhovory, reportáže, zprávy a analýzy z domova i ze světa. Vydavatelství v minulosti získalo podporu od NFNZ. (Zdroj: O nás). Sociální sítě: Facebook, Twitter.

Alarm vydává Deník Alarm, z. ú. (IČ: 13964755), který má v Evidenci skutečných majitelů zapsán Ondřeje Bělíčka, Pavla Šplíchala, Apolenu Rychlíkovou a Jana Bělíčka.

Pro kódování byl vybrán náhodný vzorek 100 článků za období jaro až léto 2022.

A
Snadno dostupná informace o redakci
A
Snadno dostupná informace o organizaci
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Snadno dostupná informace o provozovateli
A
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat
A
Server se vyhýbá zavádějícím titulkům
A
Online zdroje jsou zobrazeny jako hypertextový odkaz
A
Jasně označené výchozí zdroje
A
Důležitost tématu není uměle zvyšována
A
Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
A
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné
A
Pokud publicistický server obsahuje i rubriky či texty označené jako zprávy, nesmí obsahovat publicistické prvky
A
Jasná identifikace a profesionální zvládnutí názorové publicistiky
A
Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Cookies

Tyto webové stránky používají k poskytování svých služeb soubory cookies. Bližší informace o cookies získáte po kliknutí na tlačítko „Detailní nastavení“. Můžete si nastavit, které cookies budeme moci používat nebo nám udělit souhlas s používáním všech cookies kliknutím na tlačítko „Povolit všechny“. Nastavení cookies můžete kdykoliv změnit v zápatí našich webových stránek. Více o ochraně osobních údajů zde.

Pomáhají ke správnému fungování webových stránek a k přístupu k jejich zabezpečeným částem. Použití těchto cookies není možné odmítnout.

Umožňují analyzovat využívání webových stránek jejich návštěvníky, za účelem jejich vylepšování. Pomáhají nám získat informace o metrikách, počtu návštěvníků, míře okamžitého opuštění, zdroji návštěvnosti atd.