← Zpět

Finmag A-

Finmag je český magazín zaměřující se na společenská témata s ekonomickým a politickým přesahem. Vychází jednou za dva měsíce. (Zdroj: Wikipedia)

Vydavatelem je společnost Partners media (IČ: 24780553) spadající pod českou finančně poradenskou společnost Partners Financial Services (IČ: 27699781). Jedinými majiteli Partners Financial Services jsou skrze tři další společnosti Petr Borkovec a Radim Lukeš.

Pro kódování byl vybráno pět vydání v roce 2022.

B
Snadno dostupná informace o redakci V tiráži chybí kontakt na jednotlivé autory, je zde pouze obecný e-mail na redakci.

A
Snadno dostupná informace o vydavateli
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Naplnění tiskového zákona v otázce vydavatele
A
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat
A
Titul se vyhýbá zavádějícím titulkům
B
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu se pohyboval mezi 15 % až 30 %.

Příklad:

B
Jasně označené výchozí zdroje Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu se pohyboval mezi 15 % až 30 %.

Příklad:

A
Důležitost článku není uměle zvyšována
A
Zpravodajství neobsahuje názory, komentáře a hodnocení
A
Jasná identifikace a profesionální zvládnutí názorové publicistiky
A
Všechny texty ve vydání jsou podepsané autorem nebo redakční zkratkou.
A
Časopisy využívají širokou škálu žánrů
C
Reklama nebo PR články jsou jednoznačně odlišeny od redakčního obsahu Rubriky Brandinsight a Brandstory jsou čisté PR, označené jen malým písmem v pravém horním rohu jako „redakční spolupráce“, podepsány jsou členy redakce. To se týká prvních tří vydání, po změně šéfredaktora zůstává ve stejné formě Brandinsight a přidává se Brandvoice, ale mizí označení redakční spolupráce (!) a jediné odlišení od zbytku je šedé podbarvení stran. Navíc ještě existuje tzv. Speciální investiční projekt s názvem Miliardy v pohybu, jehož partneři jsou finančnické firmy jako Fingood, Partners, Portu, Ronda (všechno vypsáno včetně logíček na úvodní straně) a nepřekvapivě obsah této „přílohy/sekce“ jsou PR články jmenovaných firem, občas proložené redakčním článkem.

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.