← Zpět

Euro B-

Vydavatelem týdeníku byla dlouhou dobu společnost Euronews, kterou vlastnila skupina PPF. V červnu 2012 bylo nakladatelství Euronews koupeno Mladou frontou. Koncem roku 2019 týdeník opustila část redakce a založila týdeník Hrot. V listopadu 2020 se týdeník dostal do problémů v souvislosti s insolvencí svého vydavatele, společnosti Mladá fronta, kdy nevyšel v tištěné podobě.V prosinci 2020 na čas přestal vycházet, vypnuty byly i jeho internetové stránky. V lednu 2021 ho společně s celou online divizí koupila společnost Internet Info, která ho následně prodala společnosti New Look Media. Ta začala časopis v březnu 2021 znovu vydávat. (Zdroj: Wikipedia)

Týdeník Euro vydává společnost New Look Media s.r.o. (IČ: 06162894) Tu vlastní Miloš Štěpař.

Pro kódování byl vybráno pět vydání v roce 2022.

B
Snadno dostupná informace o redakci V tiráži sice je seznam redakce/stálých spolupracovníků, ale není uveden kontakt.

C
Snadno dostupná informace o vydavateli Účetní závěrka naposledy z roku 2019.
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Naplnění tiskového zákona v otázce vydavatele
A
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat
A
Titul se vyhýbá zavádějícím titulkům
C
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad:

C
Jasně označené výchozí zdroje Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad:

A
Důležitost článku není uměle zvyšována
C
Zpravodajství neobsahuje názory, komentáře a hodnocení Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad:

A
Jasná identifikace a profesionální zvládnutí názorové publicistiky
C
Všechny texty ve vydání jsou podepsané autorem nebo redakční zkratkou. Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %.

Příklad:

A
Časopisy využívají širokou škálu žánrů
C
Reklama nebo PR články jsou jednoznačně odlišeny od redakčního obsahu Nedostatečně označená reklamní spolupráce, jen ten jejich klasicýj znak podávajících rukou .

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.