← Zpět

Deník N A

Deník N je český nezávislý deník založený v roce 2018. Deník N vychází ve všední dny v tištěné podobě a je dostupný také v placeném digitálním formátu. Jeho vzorem je slovenský Denník N, jehož vydavatel poskytl know-how a drží 33,3 % akcií. (Zdroj: Wikipedia)

Vydává N media a.s., (IČ: 06781772). Tu vlastní ze dvou třetin Independent Press a.s. (IČ: 07253737) jejímž statutárním ředitelem je Jaroslav Horák (vlastníci: Arulo Estates, které je vlastněné Jaroslavem Horákem a Silke Horákovou; další podíly ve společnosti Independent Press a.s. drží: Martin Vohánka, Libor Winklra, Jan Žůrek, Ondřej Fryc, Martin Hájek a Libor Malý) a z jedné třetiny Denník N a.s. IČ: 48112704 (jeho akcie vlastní 44 zakladatelů Denníku N, spolumajitelé společnosti ESET Maroš Grund, Rudolf Hrubý, Richard Marko, Peter Paško, Miroslav Trnka a Anton Zajac a členové vedení vydavatelstva.)

Mezi majitele Deníku N patří i čtyři z dvanácti zakladatelů Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, který financuje projekt Hodnocení médií. Jedná se o Martina Vohánku, Jaroslava Horáka, Silke Horákovou a Libor Winklera. Deník N v minulosti získal od NFNZ rozvojový grant a grant na projekty Tváře normalizace a Čínský restart – dopady česko-čínského sbližování posledních let.

Kódované články jsou z období od září 2019 do ledna 2020. Detailní popis metodiky je dostupný zde.

A
Snadno dostupná informace o redakci
A
Snadno dostupná informace o vydavateli
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Naplnění tiskového zákona v otázce vydavatele
A
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat.
A
Titul se vyhýbá zavádějícím titulkům
A
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné.
A
Jasně označené výchozí zdroje
A
Zprávy jsou ověřeny z více zdrojů
A
Důležitost článku není uměle zvyšována
A
Blízkost článku není vytvářena uměle
A
Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
A
Zprávy nesmí obsahovat publicistické prvky.
A
S tématem nesouvisející ilustrační, nevhodné či zavádějící fotografie.
A
Noviny využívají širokou škálu zpravodajských a publicistických žánrů
A
Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.