← Zpět

AHA C

Aha! je bulvární deník, který vychází od roku 2004. Do roku 2006 vycházel jako týdeník, deníkem je od 1. března 2006. V letech 2004–2007 jej vydávala firma Ebika, od roku 2007 jej vydává Czech News Center (v letech 2007–2014 pod názvem Ringier). Je druhým nejčtenějším bulvárem v Česku. (Zdroj: Wikipedia)

Vydává CZECH NEWS CENTER a.s. (IČ: 02346826). 100 % jejích akcií vlastní CZECH MEDIA INVEST a.s. (IČ: 24817236). 50 % jejích akcií vlastní Daniel Křetínský, 40 % Patrik Tkáč, 10 % Roman Korbačka.

Kódováno bylo 10 vydání deníků za období článků z období únor až červen 2021.

C
Snadno dostupná informace o redakci Články jsou často podepsané zkratkou, není poznat kterému autorovi patří. Autory tak není možné kontaktovat. Příklad: Články jsou často podepsané zkratkou, není poznat kterému autorovi patří. Autory tak není možné kontaktovat.
B
Snadno dostupná informace o organizaci Pro vydavatele CZECH NEWS CENTER je k dispozici účetní závěrka 2019, ale nikoli výroční zpráva.
A
Snadno dostupná informace o vlastníkovi
A
Snadno dostupná informace o provozovateli
B
Médium nemá být v konfliktu zájmů. Pokud píše o majetku vlastníka či o vlastníkovi, má o tom informovat. Majitel je ve střetu zájmů, protože podniká v oblastech silně regulovaných státem a má vysoký objem obchodu se státem.
C
Server se vyhýbá zavádějícím titulkům Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %. Příklad:
C
Zpravodajské a publicistické žánry musí být pro čtenáře jasně odlišitelné Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %. Příklad:
C
Jasně označené výchozí zdroje Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %. Příklad:
C
Zprávy jsou ověřeny z více zdrojů Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %. Příklad:
A
Články nezobecňují ani nezneužívají stereotypů
C
Zprávy nesmí obsahovat publicistické prvky Počet analyzovaných zpráv, které nevyhověly tomuto kritériu překročil 30 %. Příklad:
C
Noviny využívají širokou škálu zpravodajských a publicistických žánrů Minimum zahraničních zpráv, pokud se vyskytují, jde zejm. o články o celebritách. Žádné reportáže, rozhovory, sloupky, komentáře, názory.
A
Reklama je jednoznačně odlišena od redakčního obsahu
B
Všechny texty ve vydání jsou podepsané autorem nebo redakční zkratkou Příklad:

Bez nezávislých médií se nemůžeme správně rozhodovat. Podpořte nás.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.