Jarní grantová výzva je otevřena

Nadační fond nezávislé žurnalistiky vyhlašuje další grantovou výzvu, jejímž cílem je přispět k zajištění a šíření svobodných, názorově pluralitních a společensky důležitých informací, které ctí a obhajují principy liberální demokracie.

Jakub Macek se stal novým členem správní rady

Novým členem správní rady NFNZ byl k 8. únoru 2019 zvolen sociolog médií Jakub Macek, který v současnosti vede Katedru mediálních studií a žurnalistiky na Fakultě sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně

V Česku vznikla nová novinářská organizace

V České republice byla založena národní pobočka Mezinárodního tiskového institutu (International Press Institute – IPI), globální organizace sdružující vedoucí pracovníky médií a přední novináře a komentátory.

Jak Češi konzumují média

Hostem lednového setkání setkání partnerů a příznivců NFNZ v pražské Wine Society nebyl tentokrát novinář, ale sociolog Daniel Prokop

Výsledky grantové výzvy Podzim 2018

V podzimní grantové výzvě rozdělila správní rada NFNZ 2 317 000 korun mezi osm nejlepších projektů.

Václav Muchna se stal členem Kolegia

19. 12. 2018 – Novým členem Kolegia NFNZ se stal další významný český podnikatel – zakladatel a CEO společnosti Y soft Václav Muchna. Máme radost a těšíme se na spolupráci!

Mapa médií

14. 11. 2018 – Webová stránka Mapy médií, která shromažďuje informace o českých médiích a nejrůznějších aspektech novinářské práce a mediální praxe, je již dostupná online.

Odstoupení z Kolegia NFNZ

Člen Kolegia NFNZ a jeden ze zakladatelů fondu Vladimír Mařík poděkoval kolegům za spolupráci a k 18. 11. 2018 z Kolegia NFNZ odstoupil.

Benefiční večer na Žofíně 2018

13. 11. 2018 – Na pražském Žofíně se po roce opět setkali donoři a příznivci Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky.

Žlutý baron a Normalizace nenávisti: Deník Referendum a jeho práce.

25. 10. 2018 – Zakladatel a šéfredaktor Deníku Referendum se svými kolegyněmi představili vlastní reportážní projekty, přístup k novinářské profesi a pohled na společenskou úlohu a postavení novinářů dnes.

Kdo jsou (ne)konzumenti zpravodajství?

15. 10. 2018 – Analýzu českého mediálního trhu, zaměřenou na typologii českých konzumentů a nekonzumentů zpravodajství si NFNZ objednal u agentury Median.

Podpořte nás. Bez nezávislých médiích se nemůžeme správně rozhodovat.

Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.